Sunday, September 29, 2013

assalamualaikum....

lama nya tak update blog.. dek kerana kesuntukan masa dan busy dengan preparation untuk semester 3, blog ni dah lebih kurang 3 minggu tak dijenguk.. kesian blog ni... :(

ok lah.. just wanna share my owesome and great experience during recognition of Real Sahabat SERU on 4th to 6th September 2013.. its such a great experience in my life... together with my RSS coches and coachees, we were performing our cheers and and promoting RSS SERU program to our juniors.. seronok sangat berpeluang berdiri di atas stage di hadapan 2500 pelajar baru.. pengalaman ini sememangnya tidak mampu dibeli dengan wang ringgit.. tak semua orang berpeluang merasai pengalaman yang saya rasai ini..

namun, saya berasa sedikit kecewa kerana tidak berpeluang untuk bercakap di hadapan pentas.. tapi, saya sangat gembira kerana kumpulan kami, EMPIRE PUMA telah dinobatkan sebagai kumpulan terbaik pada hari tersebut.. tahniah juga kepada jayasri, kak atiqah, faizal, aziela dan semua ahli empire puma kerana kita telah berjaya menjadi yang terbaik dalam kalangan yang terbaik..

oleh itu, program UPGRADE YOURSELF TRAINING (UYT) akan diadakan pada 5 oktober ini sebagai permulaan kepada pelajar junior untuk menyertai RSS.. junior2 sekalian... anda sangat digalakkan untuk menyertai program yang sangat berguna ini untuk memajukan diri anda dalam banyak segi.. seriously... saya telah merasai kesan poitif hasil menyertai program ini...

terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada kak elin dan abang amirul kerana telah bersusah payah membimbing dan mengajar kemi pelbagai perkara tentang hidup ini.. mohon dihalalkan segala ilmu yang telah diberikan dan maafkan segala kesalahan kami sepanjang kami menyertai program RSS ini..

tak sabar rasanya nak jadi peer coach pulak.. hehehe... ter-excited sebab seronok tengok kak atikah, abang ariff dan kak inia jadi coaches kami.. inspired gitu.. hehehe..

ok.. here are some of the candid photos.. enjoys...






















yeayyy... tak sabar nak tunggu 5 oktober ni.. gather with them again... miss u all sooo muchh.. :)

No comments:

Post a Comment